Helg

Halihallå:)

Har inte blivit så mkt bloggande för mig på sistonde men tänkte att jag skulle ta och berätta lite om helgen.

Fredag: Vi tog vårat pick och pack och proppa in oss till bilen för att åka till Allsåklubben. När vi efter ett lång tag kom fram så pakade vi upp våra saker och myste på. blev en rätt tidig kväll.

Lördagen: vaknade kl 9. ovanligt för att vara mig. men det brukar aldrig gå att sova där. steg upp och började arbeta med att klyva ved. sen kl två hade jag bestämt möte med Milly inne på bränna. vi åt mjukglass och njöt i solen. fick träffa några av hennes kompisar, mycket trevligt. sen så åtevände jag till arbetet igen.

Söndag: vaknade kl 9 igen. verkligen ovanligt. började med arbetet igen, kl 6 kom vi hem till Älvsbyn igen. trött
 som fan så det blev en rätt så tidig kväll.

Det har blivit väldigt mkt arbete för mig i helgen. men det är mkt som ska göras för att få de klart i Allsåklubben. det är inte så mkt tid kvar tills vi börja köra igång med danser:)

Slänger in en bild också. Bara för att jag är så snäll:)

Pöss// Sandriiiis













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0