Helgen:)

Ojoj det tar verkligen på krafterna att vara i Allsåklubben. jag vet inte vad det är, men jag blir helt död när jag kommer hem. fast i och för sig så är det nog kanske inte så kontigt som vi sliter å jobbar där uppe, och det hjälper kanske inte heller att man har en farfar som är morgonpigg, och som kommer och knackar på sovrums dörren halv 8 varje morgon. I helgen har vi krattat och fortsatt med städandet. och jag har fått vara pyroman. på Fredags kvällen drog det igång ett jävla åskväder. Hela himlen blev svart och det blixtrade som bara den, men det var rätt mysigt ändå så vi satte oss ute på serveringen och tände mys belysningen. det kändes som om man var utomlands:)

Vi kom hem i går på eftermiddagen och for sen å grillade hos kussarna. idag sov jag till kl 1 och har sedan it gjort ett skit. jag har inte orkat vara utanför huset ens idag. även fast det är så varmt, ikväll blir det i alla fall att färga håret och sen tror jag det blir en tidig kväll.

det var en kort beskrivning vad som har hänt under mitt liv dom senaste dagarna:)

puss. Sandris:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0