Jag fick..

VÄRLDENS BAKSUG!

Jag och Linn satt och prata idag om att man ibland får konstiga ryck.
Som tillexempel städryck. Ibland får jag till och med tvättafönsterryck
eller krattaryck. Det är jättekonstigt det dära..

Men nu har jag varken fått städryck, tvättafönsterryck eller krattaryck.
Utan bakryck. Men inte vilket bakryck som helst. Utan rycket är fast
bestämt vid att jag antingen ska baka muffins eller ett matbröd.
Rycket tillåter med andra ord inte att jag bakar några goda, lätta
chokladbollar. Det är också konstigt.

Har dock inte mått så bra idag. Haft jävligt ont i magen och fick fara
hem från sista lektionen, på vägen hem spydde jag. Också fortsatte
det ett par gånger.. Vi ska inte gå in på detaljer. Så jag hoppas mitt
villiga, kreativa humör inte hindras av illamående.

Näe, nu ska jag och rycket bestämma oss över vilket jag ska baka.
Men visst lät foccacia och blåbärsmuffins riktigt gott? ;)




Kommentarer
Postat av: Linn :)

Hahha men ibland kommer dom bara :) haha

2010-05-30 @ 01:31:23
Postat av: Minna

Haha, ja, dom gör ju de! :)

2010-05-31 @ 13:35:45
URL: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0