Konstig familj

Vilken familj jag har, våran lördagskväll spenderar vi på datorn. vi är riktiga datanördar. Carro sitter i sitt rum med sin dator och lyssna på musik och pappa är på stationära datorn och även han lyssnar på musik med hörlurar, sjunger för fullt, hihi:) Jag och mamma är på min dator och lyssnar också på musik. man kan då verkligen inte säga att vi har samma musiksmak nån utav oss. Pappa gillar proggmusik typ smokie, creedence, john fogerty, mm. Carro lyssnar på bögmusik, tycker då jag i allafall. kommer inte på några namn.
Mamma är helt såld på 60-tals soul. och så jag då, ja jag är en typisk rockbrud så ni kan ju gissa vad jag lyssnar på.

puss och kram, sandriis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0