Sandra älskar musik!

Som ni kanske inte vet så ÄLSKAR jag musik. det första jag gör när jag kommer hem är att slå på spotify och plugga in sladden till högtalarna. sen är musiken på från det jag kommer hem tills det att jag går och lägger mig. jag kan lyssna på det mesta, bara man känner rytmen i musiken. men jag lyssnar för det mesta på 80-tals rock, blues och dansmusik. nu tycker ni kanske att det är konstigt att en tjej som lyssnar mycket på rock kan lyssna på dansmusik som är rena motsatsen till varandra. men det går faktiskt. nöter just nu en låt som jag tycker är så härlig, den har jätte fin text också. dock fanns inte låten på youtube så det får bli en spotify länk:)

far med pilen, nedanför det här så hittar du länken;)
Grönwalls – Du Är Det Vackraste Jag vet

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0