Jag är barnslig!

Hejhej :)
Idag har jag varit i  Boden. Var med lillkusinen Jennifer och badade på nordpoolen, det var mycket folk som var och badade. Men till min förvåning upptäckte jag att ja var den enda 17 åringen som var där och badade, det var mest småbarns familjer och p12or...måste betyda att jag är rätt barnslig av mig, och jag som dessutom tycker det är rätt kul att åka vatten rutschkanor och fara i forsen, det är nog riktigt illa det här...men jaja jag får väll skylla på att jag var "barnvakt" åt Jennifer hihi.
Efter badturen for vi på max och åt, jag tryckte i mig en kyklingburgare classic, mumsfillibabba. Efter det åkte vi hem och sen for jag till kritan och klippte luggen..blev grymt nöjd. Kommer bilder sen, jag lovar!

                                                              // Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0