Det här med Halloween.

Igår kom Sandra och Tobbe hit, vi bakade, snaskade gotta,
såg film, sjöng singstar, med mera. Riktigt roligt! :)

Idag klev jag upp tidigt för att följa Jens och pappa på bilskroten
i Storsund. Jens bil är ju.. ja, skrot. Så vi var tvugna hitta lite nya
delar till hans gamla merca, så att han får den igenom besiktningen.
Känns så surt att var tillbaka på ruta ett, men ja. Det är bara att gilla
läget..

Satt och tänkte på att det är just en sån här helg, man vill befinna
sig i Amerika. Är absolut inget stort fan av Amerika, och alla deras
stora, överdriva saker. Men, just en sånhär helg, när dom firar
halloween, skulle jag gärna vara där och se alla deras dekorationer.
Samma sak med julafton, våra traditioner här i Sverige verkar vara
en fis i rymden om man jämnför med hur dom firar och pyntar.

Nåväl, hade ändå försökt fira halloween nalta. Har bestämt mig för
att jag och Jens ska köpa oss en pumpa och göra den riktigt läskigt
snygg. Sånt är viktigt! :)


Bild tagen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0