Minna erkänner.

Någon gång i November, ska jag till Luleå
för att se Idol live.

Sanningen är dock att jag inte ett enda program,
vilket jag aldrig brukar gör heller för den delen.

Men, hur kul är det att sitta där i ett par timmar
och inte veta vem man tycker är bäst och
borde vinna? Nä, ikväll tar tog jag mig i kragen
och bänkade jag mig fram för just de, Idol.

Och det första jag får se är en tjej med
riktigt snyggt namn. Ehehehe. Sanning
nummer två, är att jag aldrig direkt gillat
mitt namn, men när Peter Jihde och dom
i juryn sa namnet, lät det so much snyggare.

Jag kan borde börja stava med H i slutet?
Minnah. Nä, vad lejt. Det gjorde jag för
två år sen.. På varenda sida jag var medlem
i. MinnnaaaaaHH.



Intressant ens.


Kommentarer
Postat av: LINN :)

Hallå Idol är ju bra ju :) haha

2010-10-15 @ 22:23:52
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0