Sandra löv musik!!

Hejhej:)

Idag har jag, elr vi rättare sagt firat Tobias som fyller 18 år. Grattis på dig Tobias :)
Slutade skolan vid 2 idag så tog min underbara cykel och cyklade hem. Sen tog jag en prommis med Saga på stranden. Det är så underbart ute nu. i löv it. sen ikväll har jag varit och fikat...druckit te hos Tobias. Nä serru de blev Inget fika för mig. Känner mig såå stolt!!!! Kom en massa folk dit också.. Och Tobiis om du läser detta så kommer din present senare och det kommer vara en sån present som du kommer minnas i hela ditt liv. Bra va? de kommer bli perfektos tror jag.

Nu sitter jag här i mitt rum på min säng som inte har några ben och njuter av musiken som spelas ur mina fantastiska högtalare. Jag ÄLSKAR musik. Det finns inget bättre. Min kära mor kom in för ett tag sen och sa att jag skulle stänga av datorn. men nä fan heller jag vill lyssna på musik!!!!
Vad skulle man göra om musik inte fanns? Ja jag vet..Jag skulle dööö. och de vill jag inte:)

Haha. Märkte precis att mitt inlägg blev så positivt. Jäklar å vad fina ord jag har skrivit. underbara cykel, underbart väder, min kära mor, älskar musik. vill inte dö, känner mig stolt över mig själv. Jäklar vad ovanligt alltså. Jag brukar oftast klaga om någonting i mina inlägg. men nej inte idag. Men jag har på senaste tiden kännt mig på sånt jätte bra humör. Vilket är UNDERBART, tänk om jag alltid fick känna så här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0