Otur i oturen.

Otur, är ett ord som förföljer mig och Sandra vars
vi än går. Ville bara ni skulle veta de.

Nu är jag hur som helst back on track. Vilket med andra
ord betyder att jag är tillbaka efter helgen. Var ju tänkt
både Ikea och älgjakt i helgen, men på grund av att Jens
inte mådde bra, så blev det inget utav det. Men nästa helg,
då måste älgarna akta sig!

Före jag träffade Jens var jag emot både jakt och vapen.
Jag riktigt hatade det. Skuta små oskyldiga djur, som inte
hade någon chans att försvara sig. Och jag är fortfarande
emot det, som den djurvän jag är. Men vad ska jag göra?
Det är ett av Jens intressen, och jag tänker inte hindra honom
från att göra det han tycker om. Dessutom är ju älgkött så
sjuuuuuukt gott... haha ;)

Det var väl de jag hade att säga for the moment. Idag ska
jag hämta ut min mobil, whopidoh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0