Mammas lilla hjärta..

Har gjort ett tappert försök med både bildredigering och novellskrivande,
hann inte riktigt klart, men är på god väg! Just nu står jag offläge, orkar knappt
röra mig.

Hade tänkt lägga mig och mysa med Enya i sängen, då jag såg en stor,
blöt fläck. För ett par sekunder trodde jag att jag på något vänster hade
lyckas spilla något i sängen, för inte kunde ju Enya ha pissat i sängen inte,
hon som ÄNTLIGEN har blivit rumsren. Så med mitt "ickepiss-hopp" luktade
jag på fläcken, och ja, visste fan var det en härlig pissfläck. Hallelujah, älska
livet!

Så det var bara att börja skura, byta sängkläder, vädra, och hela köret.
Allt för att mammas lilla älskling inte kunde säga till att hon ville ut, som
hon alltid annars gör.. Så nu ligger hon i sitt hörn och skämms, efter en
riktig utskällning från både mig och Jens.

Ska ialla fall ta ut mitt lilla pisshjärta på en kvällsprommis, sen blir det
stockholm-båstad och sist men inte minst, går jag från offläge till sovläge!

Nightynighty!




Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, Lill korven då! Man ska inte bli arg på vovvar när dom pissar inne, bara lyfta upp dom och inte säga nå, sen går man ut, annars tror dom att dom inte får pissa :)

2011-04-11 @ 14:37:11
Postat av: Emma

Haha, Lill korven då! Man ska inte bli arg på vovvar när dom pissar inne, bara lyfta upp dom och inte säga nå, sen går man ut, annars tror dom att dom inte får pissa :)

2011-04-11 @ 14:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0