Parlista-För skojj skull.

Vad heter ni?
Minna och Jens.

Hur träffades ni?
I klöverns byagård. Riktigt lång historia!

Hur länge har ni varit tillsammans?
Lite mer än ett år.

Bor ni ihop?
Kan man väl säga, ja :)

Har ni barn?
Nepp!

Har båda körkort?
Nepp, bara Jens. Men jag jobbar på de! ;)

Kommer du ihåg er första kyss?
Självklart :)

Vem sa "jag älskar dig" först?
Pens.

Vem är äldst?
Jens.

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är skytt, Jens är vädur.

Vem är längst?
Haha, JENS!

Vem sjunger bäst?
Jani, båda sjunger väl "hellre än bra". ;)

Håller ni varandra i handen på stan?
Ja, oftast.

Vad har ni gemensamt?
Massor!


Kände ni varandra innan ni blev tsm?
Njae. Vi började ju lära känna varandra.


Blev du kär vid första ögonkastet?
Kan man säga, ja!


Har ni nån speciell låt?
Nä, inte riktigt. Dock en massa låtar som båda två älskar.


Har ni stora framtidsplaner?
Haha, jag har väl de. Hus, hund och barn. Tihii ;)

Har ni gråtit i varandras famnar?
Jo,


Har ni varit utomlands tillsammans?
Om Norge gills, så ja. :)


Vilket är ert bästa minne?
Har så många underbara minnen, ojoj. Men när vi åkte upp
på ett berg med bilen, sen satt vi bara och pratade och mös, medans
vi tittade på en solnedgång. Det är ett tillfälle som jag aldrig glömmer. :)


Vem lagar bäst mat?
Hmm, det är nog jag ;)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Myser framför en bra film, oftast. :)


Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Nästan.


Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
Njae, typ 2 och en halv mil.


Blir du lätt svartsjuk?
Jo, faktiskt, tråkigt nog.

Brukar ni bråka?
Jadå, de händer. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0