Living is easy, with eyes closed.

Nu kommer det ett sådant inlägg som jag skriver en gång per månad.
Ett sådant inlägg där jag beklagar mig och utstrålar en liten nypa hat.
Imorgon ska jag till tandläkaren, jappjapp. Får hoppas dom inte gör
något jag får lida med, tillexempel sätter räls på underkäken. Det
räcker väl att dom plågar mig med överkäken?
Eller? Nehe, tydligen
inte.

Får trösta mig med att min lilla mamma följer med, vi brukar nämligen
passa på med lite roligheter. Som bland annat mat på Exotic, tihii ;)

Nae, det var dom enda raderna jag kunde klämma fram. Nu blir
det sängen. Hemma. I min säng. Utan Jens. Det sistnämda är
det som förstör det hela. Personen som gör att der är så underbart
att somna på kvällen, och lika jäkla underbart när man vaknar på
morgonen. På Lördag är det våran dag. Bara din och min. ♥


Somsagt, Exotic. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0