All natural

Hej!

Det var inte igår! Närmare bestämt i förrgår. Och ingenting har jag och
berätta. Jag jobbar, jobbar och jobbar. Inte ledig en enda dag i veckan,
vilket är otroligt påfrestande. Igår var jag hemma själv, Jens var och drack
i Klövern. Jag åt parisare. Rolig lörsdagsmiddag, ja. Sen såg jag halva titacic
också, värdels bästa film, ja.

Idag fyller min fina Lina år! 18 jävla år! Nyss vi var sju och lekte indian.. Huvva,
vad tiden går fort! I övrigt är det bara jag i min kompiskrets som inte är 18 nu,
död åt december.


Jag och min bästa Lina när jag fyllde år för många, många år sen!

Ska iaf snart fara dit för att fira henne. Och eftersom att jag numera är så jävla
karlaktig, eftersom jag är ute i skogarna hela dagarna så kör jag helt naturellt.
(Läs: eftersom jag är så jävla glömsk och glömmer mitt smink hemma i bodstand)



Den osminkade sanningen. Flottig, svettig och äcklig.




Kommentarer
Postat av: Lina

Söta bästis! <3 Int spela det nån roll att du va "karlaktig", du är så söt ändå!

2011-08-08 @ 14:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0