Där man alltid blir ompysslad.

Åkte med hem till Bodstrand med mamma ikväll. Tänkte ta en kväll här hemma
och blir sådär mamma-opysslad som slår allt i världen. Bara det att jag börjar
må så dåligt utan Jens, sover helt enkelt inte bra om jag inte har honom i närheten.
Ganska skrämmande egentligen, men så sant. Min älskling, min klippa.

Eftersom min dator inte reagerar på trådlös nätverksanslutning, var jag tvungen
att sno Majas (tack Majsi). Ikväll tänker jag bara må gott. Sova i min säng, i mitt
rum. Som numera är ett helt kaos, efter att min andra lillasyster har tagit över
det. Det ser förjävligt ut. Vill kunna komma hem till det rum som alltid varit mitt,
som alltid sett ut som jag velat ha det. Åh, vad jag ordbajsar. Forgive me.

Jaja, nu ska jag krypa ner i sängen med en film och nå att äta. Nattinatti♥


Hittade en bild på datorn på Maja, Zigge och Anton. Shnyyght!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0