Farligt nära.

Nu skriker jag rätt ut: JAG ÄR LEDIG! JAG ÄR KLAR MED PLANTERINGEN OCH
BEHÖVER INTE MER STIGA UPP KLOCKAN 5 PÅ MORGONEN OCH BRÅKA MED
JÄRNRÖR OCH PLANTOR, JIPPPPIIIIE!

Var bara tvungen. Jag är så glad. Samtidigt som det varit rätt kul, så har det
varit jävligt kämpigt och tungt. Men som min kära faster sa, det som inte dödar,
det härdar.
Stämmer bra de!

Imorse försov jag mig dessutom så dom fick ringa och väcka mig. Dessutom
slog jag planteringrekord i lådor. Det var som att livet visste att det var sista
dagen. Eller nå.

Imorgon ska jag sova. Länge, länge. Jag älskar ordet sova, ibland.¨

Idag har jag inte gjort mycket. Jag och Jens for förbi på Konsum och köpte
massa pennor och ritblock, så vi har suttit och ritat i tysnad ett par timmar,
mysigt!

Nu vill Jens att jag ska gå på godisbutiken. Som förövrigt bara ligger ett stenkast
bort numera. Det är farligt nära. Man kan liksom gå dit på en minut. Jäkligt bra
om man är sötsugen, jäkligt dåligt om man ska vara nyttig.

Nåväl. Till hösten är det andra bullar som gäller. Då kommer kategorin HGH bombas.
För då ska det brännas, massor. Till balen, till studenten. Nu jävlar.

Jaja, moot Emmas godisbutik dåå, wopwooop!



Ritade en karta bara för att ni ska inse hur nära det är. Om man är en riktigt
hurtig människa, då kan man följa vägen givetvis, det tar kanske en och en
halv minut. Men om man är lat, då kan man bara gena genom husen, då
tar det bara en minut! Hur bra!? ;D

Och Milly, om du läser det här, så tänkte jag direkt på dig när jag läste att
Emmas godisbutik skulle flytta. Din kära granne. :(

Kan inte ens skriva normalt, jag är så lyckig! Märks de!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0