Förändra utseendet med ett par klick.

Vill bara visa er ett exempel på hur man kan förändra sitt utseende med bara
ett par klick, med hjälp av photoshop givetvis.


Från en aning kurvig och fin, till något smalare.


Och hon här fick ett par större bröst.

Vet ni hur mycket tid jag la ner på varje bild? Mindre än en minut! Fattar ni? På under en minut
förändrade jag deras utseenden? Är det inte lite skrämmande?

Så, kära människor. När du ser den där snygga modell på internet, på busskuren, i tidningen, whatever.
TÄNK PÅ att photoshop ALLTID ligger bakom, mer eller mindre. Jag har sagt det förut, och jag säger det
igen. Det finns ingen mall på hur människan ska se ut, vad som är rätt eller fel. Media har skapat en idial
som vi människor tror vi måste fullfölja. Du är speciell, du är fin. INGEN är som du.

Att var lycklig, leva livet och må bra. DET är däremot viktigt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker då den första vilden var finast, med lite kurvor:)

2011-08-28 @ 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0