Fucking hot.

Nää, men nog är det ganska svalt och skönt ändå, eller vad säger ni?

Nej, det är varmt och kvavt, så inni helvete. Och när man går där, fullt
påklädd för att inte bli ihjäl biten och riva upp benen, så är det 596696 gånger
värre. Belive me. Jaja, nog om de.

Idag fick jag ett såntdär jätteroligt sms från käftis, att jag ska dit imorgon.
Så, hej räls på underkäken!? Snälla, låt mig slippa.

Sen på kvällen är vi bjudna till våran numera Luleåbo Sandra! Blir att äta
där sen ska vi gå ut på LK. Blir dock en tidig kväll för mig, eftersom jag
ska upp dagen efter.

Sådär. Nu har jag delat med mig om sånt som egentligen ingen bryr sig
om, eller överhuvudtaget orkar läsa. Peace.

Och angående bilderna på hårfärgerna, så var det till största del ett skämt.
Men efter några kommentarer som blev jag faktiskt lite småsugen att färga
det lite rött.. Hm, tåls att tänkas på! Meen, jag vill ju ha låångt håår..


Så söt tjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0