Iron Maiden, Rock in Rio live consert

Har precis laddat ner hela konserten med Iron Maiden rock in Rio..
 så jävla bra! Någon gång i mitt liv ska jag fan se Iron Maiden live..
 synd bara att jag missade när dom var här i sommras..men förhoppningvis
så kommer dom tillbaka och då ska jag bannemig vara där..

Måndagen har varit seg som fan.. min förskylning verkar aldrig vela ge
med sig heller, nu har det blivit värre.. ingen feber men hängig
och jävligt seg.. och så den där jävla hostan och slemet i halsen
som aldrig vill ge med sig.. dessutom har jag lyckats
smitta mamma också så nu är hon också sjuk, så snart
åker väll pappa och carro på de också.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0