Min vanliga tur



Har gått nu, dag efter dag, och längtat efter en såndär stekande värme. När kommer den? Jo, dagen
innan jag börjar jobba. Och finns det nå värre än att jobba i stekande värme? Åhhhh...

Idag blir det somsagt att plocka blåbär. Om jag hinner, vill säga. Tar en buss som går halv 2, sen måste
jag åka hem med Jens vid halv 4. Men några blåbär tycker jag väl att jag ska lyckas samla ihop. :)

Idag tänker jag njuta sista dagen som ledig. Och äta fläskfilé med någon god potatis, champinjoner,
sparris, pepparsås, bea, vitlöksbröd. Så de så. Nothing can stop me.

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: browniiiie

Man sitter ju givetvis så långt ner så man slipper se stjärnan. Och dennis skulle ju köpa mercan där men den var så rostig och risig att han sket i de. Så de så.

2011-08-01 @ 13:00:27
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0