När insperationen är på botten.

Inget jobb idag heller. Är så förbannat less. Utan att gå in på några noggranna
detaljer. Men vem vill fara ut i skogen, på ett hygge, när det vrider om något
så hemskt i magen? Det är inte så kul när man inser att man har flera 100 meter
till närmasta skog, och justja, man har inget papper heller.

i tre dagar har jag nu fått skickat ett mess med "kan inte komma idag, magen
bråkar med mig..". Jaha, tänker dom. Minna orkar inte fara och plantera idag,
för hon är för lat. Jag förstår om dom tänker så. Men jag gillar faktiskt att jobba,
det känns bra att vara ute i friska luften och göra mer än att sitta uti datorn.

Var bara tvungen att skriva av mig lite.



Till nått helt annat, vad jag ska laga för mat idag?? Direkt jag vaknar på
mornar brukar jag veta att just DE ska vi äta idag. Men idag var det absolut
0 insperation? Hjäälp?


Helst av allt hade en älg fått komma och traska förbi, som Jens kunde
skjuta och slakta. Som jag kan äta upp. Vad har jag blivit för hemsk
människa?! Kärlek åt djuren! Men de är såå gott..

Oerhört givande inlägg hejn, know.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0