Saknar dig så det gör ont.

Första skoldagen gick bra, vi gjorde inget speciellt förutom att få scheman
och prata. Schemat då, ja, det kunde vart bättre! Men de blir nog bra. :)

Känner dock, redan efter första dagen, att det här kommer bli tungt. Tungt
utan Sandra. Vem ska jag "slänga" mig i soffan med nu? På alla håltimmar?
Hade jag haft pengar hade jag köpt ett privatflyg åt henne, hade jag haft
körkort hade jag hämtat och skjutsat hem henne varje dag. Jag hade gjort
vad som helst.

Visst, jag kommer säkert vänja mig. Grejjen är den att jag vill inte vänja mig.



Anyway. Så känner jag att bloggningen inte är på topp, skriver bara en
massa ointressanta saker hela tiden? Ska försöka bättra mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0