Svart till min bitch

Minna det är så att jag har gått och väntat nu på
att min kära lillasyster ska flytta över bilder från
kameran, men som man inte kan tro så har min
lillasyster gått och blivit en riktig latkorv på senaste
tiden.. Och självklart var man tvungen att föra över
bilderna på datorn själv.. Även fast det är HENNES
kamera..

Har inte bloggat på evigheter så nu tänkte jag släppa
en jätte mega bomb på bloggen, så håll i er!!

Julen spenderades hemma hos oss i lägenheten, med dom här fina
människorna, Kusin Josefin, Faster Marita och Farfar.



Mor och Far




På juldagen for vi till Älvsbyn och firade mer jul med mammas släkt.


Moster och kusin Oliver


Ut i snön och leka


Kusinerna och syster








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0