Tomten jag vill ha en riktig jul

Sitter här och lyssnar på musik och pluggar NK.. Går sekt och jag gör mest
annat som att kolla facebook hela tiden. Idag efter skolan for jag och Emelie
och träffade Tobias, Vi gick och fikade på Börje Olsson och sen shoppade
vi kläder. Tobbe hittade en så snygg jacka till mig på Vero Moda, som det
dessutom var 50%på, så den fick åka med hem..Så underbart att ha Tobias
som bästavän, som kan ALLT om mode och som dessutom följer med en
och hjälper till att hitta kläder, jag har stått i provhytten och han har
kommit med kläder.

Å snön håller på att fara bort här i Luleå, idag har det regnat, hur jävla
kul är det att det regnar i december, det är nästan så att man blir
deprimerad, en jul utan snö är ju ändå för hemskt, det är ju man saknar
Älvsbyn, den kalla hålan, för gissar att ni har bättre väder än vad vi har här
nä usch, och jag som har varit så glad när det har snöat i flera dagar och så
bara över en natt så bara far det bort.. Å SÅ SURT!!
Fast kollade på YR nu och det ser ut som att kylan är på väg och att snön
kommer så vi får väll hoppas att YR har rätt då.

Nu ska jag i alla fall lägga mig i sängen och lyssna på lite iron maiden, innan
jag somnar. men bjuder på en bild också









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0