TRYCK F5

Tyckte den tidigare designen var alldeles för smal och tråkig.
Så, jag bytte, som ni ser. Ganska enkel, men de får duga.

Var så duktig att jag lyckades somna där vid 5 tiden, sen vaknade
jag vid åtta. Jättelyckat, verkligen! Tror knappast jag kommer 
somna på ett bra tag.. Tur att jag har sovmorgon imorgon iaf! :)

Och imorgon blir det ju som ni sett, Halv åtta hos Sandra. Kommer
bli så kul, och framförallt, GOTT! Tycker dethär med att hålla i en
middag tillsammans med sina kompisar är superkul, nånting alla borde göra!

Nejni, nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag göra ett tappert
försök att sova. Nattinatti alla söta! ♥


En gammal bild på lilla jag. Och nej, jag står inte och blundar mitt
på skolgården. Jag ställer in inställningar på kameran. Ehehe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0