Ankfötter.

Jens är så snäll. Så extremt gullig. Världens bästa.

Men ibland är han inte så snäll..

Han satt och kollade på mina bilder häromdagen, och såg då en
bild jag hade tagit på min fot, bara för att jag hade varit så
klumpig och spillt cupcakesglasyr på den. Just den bilden
tyckte han var jättekul, bara för att den var på min fot.

Tydligen är inte mina fötter normala..Ankfötter, brukar
han kolla dom. Okej, dom är ju inte fagra.. Och ja, dom
kanske är lite ovanligt platta.. Och kanske lite ovanligt
breda. Men inte ankfötter?! Det är väl ändå att ta i?

Hur som helst, så var han så gullig att rita av mina
fötter, bara för att jag skulle förstå bättre att dom är
missbildade..



Tycker inte ens det är likt.. Men de tycker han. Herregud vad han
skröt om att han hade fått till bilden så bra. Jaja, han får väl glädjas
av mina fötter om han vill.. ;)

Och Maja, Emma, Lisa och Lina.. Ni kan ju också slänga in en trevlig
kommentar angående mina fötter? Nu när vi ändå är igång. Jag menar,
ni älskar ju dom lika mycket som Jens? ;)

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Seriöst, du har världens sötaste fötter ;) puss på dom!

2011-01-05 @ 17:40:23
URL: http://dahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0