Första och sista.

Imorgon gäller det. Imorgon har jag provet som jag absolut
inte få klanta mig på. Därför tänker jag borra ner mitt huvud
i alla dessa papper från den hatade blåa mappen. Så härmed
avslutar jag dagens första, och sista blogginlägg från Minna.


Tur att jag har Zigge som hjälper mig att plugga.. ;)

Också ett svar på en kommentar:

Lina om Världens godaste:
Jag kan Inte känna din njutning.. bara geggigt ;o Så förlåt sötunge. :) (kanske man kan tycka att det inte
var nån idé´att kommentera men du vet hur jag är som inte kan va tyst..)

Svar: Jag vet inte vad jag ska säga, Lina. Blir så besviken på dig. INGEN NJUTNING,
BARA GEGGIGT!? Tror du måste ta dig en funderare. Blöta är bäst. BÄST. Kram!




Kommentarer
Postat av: Lina

Heheh... Förlåt ;)

2011-01-18 @ 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0