Im the king.

Har stått i köket heeela daagen. Vaknade givetvis ganska
sent, så jag började dagen på att baka bullar.
Känns som att bullar är nånting man bara MÅSTE ha hemma,
därför bakar jag det så ofta. Dessutom är det
otroligt roligt att baka! ;)

Nåväl.. Nu har jag tagit min en välförtjänt paus från allt
som har med bak och matlagning att göra. Och sitter
nu och väntar på att Tobbe och Sandra ska komma.
Vi ska laga lite mat (nej, jag får aldrig nog!) också
ska dom färga mitt hår. Jäklarns bra att ha en
BI-kompis, ska ni veta! ;) Inte nu för att Sandra
är okunnig när det gälller skönhet, men näst
intill..Haha, nej, jag skojjar bara. Hon är faktiskt
riktigt duktig på sånt där! :)

Så nu ryker mitt tråkiga och ljusbruna (?) hår.
Skönt!

I övrigt så har jag börjat odla mustasch och krönats till Älvsbyns
kung. Va? Tror ni mig inte!? Se själva då..



Sa ju de.

Nä, nu ska jag gå och skaffa mig ett roligare liv. Tjalallaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0