Jullov

Det är jävulst skönt med Jullov.
Men det dumma är att man ALLTID lyckas vända på dygnet...är uppe halva natten och sover hela dagarna..det är skönt att sova men någon måtta får det vara..jag är inte den som kan ligga och sova en hel dag..då får jag dåligt samvete och det skänns som om hela dagen är förstörd..Det konstiga är att man blir trött kring 9-10 men ändå går man inte och lägger sig, eftersom det är för tidigt..men nu sitter man här pigg som fan å kan inte sova...funderar på att kanske vara vaken hela natten för att vända tillbaka dygnet, får väll se. Ska i alla fall bädda ner mig i soffan och se Fira med ferris. Kanske jag lyckas somna då. Godnatt alla (:

// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0