Lalalala

2 hela inlägg..de är ju rekord. Och här kommer ett till..jippikajäääj kanske ni säger..eller så väntar ni på att Minna ska blogga kanske..vad vet jag..jaja tänkte bara att jag skulle blogga det här inlägger för kul skull...
skulle egentligen behöva plugga samhälls som vi ska ha läxförhör på, 50 länder ska man kunna inom Europa. Men jag har annat för mig..har nämligen kommit på skype..har varit lite anti de förut..men minna var där igen och brydde sig och vipps skaffade jag skype..var lite feg i början med att prata med folk så blev mest som en chatt.
jag och Minna satt och skrev på skype istället för att trycka på en liten knapp och sen kunde vi prata.
Men nu har jag blivit modigare.

// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0