Lalalala..

Hej!
Har ni saknat mig?
Än en gång är det ett tag sen jag bloggade. Och om jag ska försvara mig är det för att, jag för det första inte har orkar och för det andra så är jag i Luleå, hos min kära vän Emelie. Skönt att få komma bort lite, nog för att jag inte har varit hemma så mycket..men jag tycker om när det händer saker, jag blir galen om jag är hemma för länge.. Idag har vi varit i stan och shoppat..jag fyndade tre tröjor för 300kr..det tycker jag är bra. 50% är bäst..lägger upp bilder senare..sen så har vi varit och dansat på blackis...I LOVE IT..fick dansa väldigt mycket den här gången. Har varit lite feg av mig, men det här gången gick det väldigt bra..dansade både foxtrott och bugg med äldre killar/gubbar jag inte känner. Det är modigt va.. jag tycker de är så jäklarns kul..ojoj ni anar inte hur kul det är! Nu ska jag och Emelie ta oss någonting att äta och sen blir det sängen för oss två... trött i kroppen.

Natti på er! (:

// Sandra



Btw..har ni sett min nya hårfärg..blev ju verkligen lyckat som vanligt..skulle färga håret brunt med blonda slingor..men resultatet blev...........RÖTT! Blev bara ännu mer rödhårig, men blev ändå nöjd som tur var (:


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jättefint Sandra!! Du passar i rött!!!

2011-01-06 @ 01:19:19
URL: http://myworldrobe.blogg.se/
Postat av: Tobias

shiit :O så snyggt du passar definitivt som redhead ;)

2011-01-06 @ 01:42:03
URL: http://tobiincity.blogg.se/
Postat av: Kristin

Va typiskt!! :/ Det bästa är nog att maila till dom och säga att ni har presentkort som inte fungerar och fråga hur ni ska gå tillväga!!

2011-01-06 @ 16:38:32
URL: http://myworldrobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0