Nattugglan, igen.

I mitt nästa liv blir jag nog en uggla. En smart liten sak med
stora ögon och som kan vrida huvudet ett helt varv. Tycker
det stämmer inte ganska bra på mig, både de där med att
jag är smart och att jag kan vrida huvudet ett helt varv.
Jaja, drömma kan man ju.

En sak som jag, och en uggla måste var kopior på är
dessa sömnlösa nätter. Jag är verkligen inte trött om
nättern. Jag skulle utan problem kunna sitta högt
uppe i ett träd, knäpptyst, vänta på ett byte, utan
att bli trött och somna..

Det är jobbigt.. Jag vill sova på nätterna, och hinna
göra mycket på dagarna istället för att sova bort dom.

Halv fyra är klockan. Och nu slår jag på en film och
hoppas på att John Blund kommer förbi så att jag
ställa honom mot väggen, och fråga VARFÖR
han glömmer bort mig varenda eviga natt..

Over and out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0