Onsdag

Idag har jag varit duktig. Jag har städat köket och sen lagade jag en enormt god middag. Ungsgratinerad kyckling med Ris, helvites gott var de. Sen var jag även duktig och gjorde fruktsallad, började med övriga familjens fruktsalllad och när jag kom till min egna märkte jag av förskräckelse att det endast fanns 2 fruktar jag tål av det frukter vi hade hemma. Tragiskt. Det är inte kul att vara fruktallergiker. jag är allergisk mot pollen vilket gör att jag inte kan äta så många frukter. Jag kan äta. Banan, alla grapefrukter och Kiwi, annanas. det är typ dom jag kan äta och självklart hade vi inte Apelsin/mandariner eller bananer hemma.


Ja jätte kul. Till vänster ser ni en mycket god fruktsallad med en massa goda frukter. och i den till höger ser ni en..ja en ful och tråkig fruktsallad med endast kiwi och annanas!!

// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0