Sur eller Glad de är frågan

Enligt ny forskning har dom kommit på att jordens axel har flyttat sig vilket gör att vi har bytt stjärntecken. Så då betyder de att jag inte längre är Vädur utan fisk..buhuhu..jag vill inte vara fisk, jag är en typisk vädur och kommer ALLTID att vara vädur. uschåfyochbläää vad trist. jag älskar min vackra underbara vackra Vädur. Nä det här var inte kul. Alltid när folk har frågat vilket stjärntecken jag är har jag alltid svarar stålt vädur..NÄ JAG VILL INTE VARA FISK!!!

Idag blev jag glatt överaskad när pappa kom hem med en present till mig från pappas jobbar kompis som hade varit så snällt och gett mig en fet almanacka med snygga raggarbilar, jag blev jätte glad så nu ska den hänga så fint i mitt rum :)


mumsfillibabba (:

// Sandra


Kommentarer
Postat av: Blogg i Norr

Hej!



Jag vill tipsa dig om att vi precis har startat en portal över bloggar i Norrbotten på Facebook.com. Sidan heter Blogg i Norr och är till för alla som gillar bloggar från Norrbotten. Där kan du som bloggar bli upptäckt av nya läsare eller du som läser bloggar, hitta en ny favorit runt om i Norrbotten.



Så Gilla sidan, registrera din blogg och tipsa dina läsare och vänner.



Välkommen till Blogg i Norr: http://www.facebook.com/pages/Blogg-i-Norr/162067467161821?v=app_2344061033#!/pages/Blogg-i-Norr/162067467161821



Med vänlig hälsning

Sara Stenberg

Blogg i Norr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0