Min lördag.

Idag har jag varit och sett fotboll HELA dagen...från 8 till 20.00 typ. Från början var det rätt intressant men sen vart jag skitjävlaless..fick damp och ville bara där ifrån..hade suttit på samma stol typ i flera timmar..
sen när jag kom hem så såg jag Paranormal Activity..enligt mig så sög den och jag skrattade istället för att bli rädd..nog för att jag tror att det är media som spökar...Jag och Minna har blivit helt förstörda när de gäller film.. Har inte alls samma skänsla som man hade förut när man såg film..

Då: "men gu vad coolt, hur gör dom det där, när han flyger. Men vad fränt dom måste ju vara på egypten på riktigt. Gud vad man får resa mycket och vara på fina ställen när man är skådis"

Nu låter det mer så här" Å där har dom animerat när han hoppar..oj haha så fejkat, Nu kommer det att hoppa fram någon snart och skrämmas" " Åh jätte kul dom har inte alls varit där de är...green screen!

Hahaha..nu när jag sitter här i vardagsrummet med Min, mamma och min Lillasyster som sitter å ser shrek så
hör jag " Alltså jag vill bara ta och känna på Shreks öron, typ dra ut vaxproppen från öronen. Undra hur öronen skänns..ja..jag tror dom är mjuka..nä men typ som gummi. joujou!  Hahaha..ibland har man verkligen en normal familj (:





// Sandra (:
    
                                  

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0