Way up high, or down low.

Nej, jag följde aldrig Idol. Har alltid tyckt det är en aning överskattat.
Så att den och den åkte ut, att den höll på med droger, och att dom
hade ett förhållande, det intresserade mig aldrig.

Men av en slump trillade jag in på Jay Smiths album på Spotify.
Och jag måste bara säga, jäklar vad bra han är! Konstigt att
han inte blivit upptäckte innan. Vilken röst..

Nåväl, så hörde jag att han hade gjort en cover på en av mina
favorit låtar med The calling, wherever you will go.


The Calling                                                  Jay Smith
       

Tycker nästan Jays version är bättre. Fast jag vet inte..Nej, vad svårt!
Vad tycker ni? :)

I övrigt blir jag så arg av att se The Callings musikvideo. Det borde vara
dödsstaff på otrohet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0