Bilderna från Trästocks


Efter bilresan blev det mat på Dallas, det var skitvarmt och det gick knappt att vara där.


När vi kom fram och hade hett upp tältet, såg folket att jag hade en kamera och ville
jättegärna vara med på bild.


Senare på kvällen gick vi in till själva området, och väntade tålmodigt på..


.. att Kapten röd skulle spela!


Han var så jävla bra! Vill se han igen, nu, nu, NU! ♥


Efter Kapten röd gick vi runt lite här och var, jag fick världens sommarkänslor.

 
Jens kompisar åkte ut i en gummibåt mitt i natten.


Dagen efter var man trött.

( Och sen tog jag i stort sett inga fler bilder denhär dagen. Eftersom allt det roliga fick en
total vändning. Efter att jag och Julia kommer tillbaka efter ett bajamaja-besök, får vi
veta att vårat tält inte längre går och sova i. Tänker inte gå in på detalj, men vad kan hända
om man dricker för mycket? Precis. Överallt i vårat tält. Och inte nog med det, så började
det även spöregna.

Så jag och Jens tog våran packning, och våra kuddar som lyckades klara sig från det hela,
och gick till bilen. Där satt vi hela kvällen och en bit in på natten. Där satt vi och pratade och
mös på tills vi somnade. Riktigt mysigt, trots allt! Sen sov vi till halv 12 och skyndade oss sedan
för att plocka ihop tältet och fara hem. )


Hemma hos Jens försökte vi tvätta våra liggunderlag och tältet. Jag har gjort trevligare
saker.


Och när jag bara ville fara hem till lägenheten och lägga mig, ville Jens stanna i en
bäck och fiska. Jag var envis och sa "men du får ju då aldrig en fisk HÄR!"


Också fick han en.. På första kastet dessutom.

(Sen for vi och hämtade Enya som var så glad att se oss. Därefter for vi hem och jag
insåg att jag är otroligt tacksam över att det finns sängar, toaletter och drickbart vatten
(skellefteås vatten har ju nån bakterie i sig). )


Och jag röck av mig bandet som jag ska behålla som ett minne. Det var trots allt jäkligt
kul! Jag var dessutom den enda som hade ett rosa band.. Men nästa år, då jäklar är jag
också 18!

Snipp, snapp, snut, så var den sagan slut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0