Inköp.

Jag och min lilla mamma for till Piteå idag för att köpa lite nödvändigheter
till huset. Dock så han jag smita in på stan en snabbis, och nej, jag kunde
inte låta bli att shoppa litegrann!


Kärlek vid första ögonkastet.


Nödvändiga basplagg.


Kärlek vid första ögonkastet2.

Hittade även lite nödvändigheter som trosor, balsam, smink, snoddar, nätverkskabel,
hundgodis, samt ett halsband åt Enyapenya! Grejjer som helt enkelt är tråkigt att köpa, men
som man måste ha. Dock så ääälskar jag att skämma bort min lilla prinsessa, tihihi ;)

Imorgon ska dessutom Enya ta spruta, 12 veckorssprutan. Bara sådär 7 månader försent..
Men jajja, bättre sent än aldrig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0