Mupp

Vaknade av ett ryck och kollade på klockan och insåg att om bara några ynka
20 minuter kommer Sandra. Så jag skyndar mig upp, hoppar in i duschen, sen
städar jag och efter det damsuger. Och allt detta på UNDER 20 minuter. Sen
sätter jag mig ner och inväntar ett plingplong, istället får jag ett sms där det står
"jag orkade inte kliva upp och ta 9:45 bussen, så jag tar den som går 14:00 istället".
Jahapp.. Där och då inser man att man stressat HELT i onödan.

Skämt åsido, så kommer Sandra hit idag och stannar till imorgon. Och OM jag har
saknat min mupp, kommer bli såå kul!


Sandra en helt vanlig dag. Ser ni dubbisen? Helt underbar ♥

Nu ska jag ta tag i bilderna från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0