Svar på tal.



Svar: Putte dödade inte du. För Putte hittade jag, efter att han hade varit försvunnen i 3 dagar, i min
läxbok helt torkad och platt. Där hade han hoppat in och lagt sig medans boken varit öppen, och sen
har jag stängt igen boken utan att ha sett han. Så hon dog en mycket tragisk död. Om det nu inte var
så att du hade stoppat han i min läxbok med flit? Isånnafall säger jag upp kontakten med dig här och
nu.

Putte simmar nu i fiskhimlen med andra kampfiskar, efter att jag hade begravt honom i en tändstisksask
med rosa bomull och blommer, i mammas rabatt. Vila i frid Putte, tänker på dig. ♥


Sådär såg Putte ut. Alldeles gyllenblå och världens finaste. Kommer aldrig förlåta
mig själv över att jag stängde igen boken utan att se dig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0