...

Har länge gått och funderat, och nu är de klart. Jag kommer att avsluta skolan i Luleå på NTI-gymnasiet, kände att det där med pendlingen skulle ta kål på mig och bara tanken att åka runt på olika ställen och bo hos folk under veckorna ville jag inte ens tänka på, tvingas packa väskan varenda söndag, hoppa på en buss och sen åka till Älvsbyn.. åka bort från familjen och mitt nya hem.. NEJ där tar det stopp!!
känns faktiskt jätte bra även fast jag kommer sakna alla mina klasskamrater...det var när rektorn från NTI personligen ringde mig och hälsade mig välkommen som fick mig att välja att gå här..Alla i Luleå är så trevliga och vill alltid hitta på något, i Älvsbyn var det aldrig någon som ville hitta på något. sen finns det alltid någonting att göra, går man ut en måndagkväll är de folk ute, jämfört med Älvsbyn där hänger ungdommarna på ica och konsum på kvällarna och stendött på byn en lördagkväll klockan tio på kvällen..

// Sandra


Kommentarer
Postat av: millyyy

men sandraa! :( bara du själv trivs med det så hoppas jag att det blir bra. Men jag kommer sakna dig!

2011-07-22 @ 17:56:18
Postat av: Linn

Sandra vad är det jag läser :/ jag kommer ju sakna dig som tusan ju!!! Men jag hoppas ju klart att du kommer att trivas och få det jättebra :)

2011-08-01 @ 08:59:26
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0