Boissbaon = slutet?

Jag är så grymt less på allt och alla just nu.. vill bara här ifrån, börja om på ruta 1, lägga allt skit bakom mig och bara starta om helt från början, ny stad, nya vänner, nya möjligheter, egentligen skulle jag velat ha gått ut skolan också så jag kan börja om på nytt där också, skaffa jobb och börja tjäna mina egna stålar.

Vet inte hur det kommer bli med den här bloggen nu när vi flyttar. Bloggen heter ju Boissbaon - Sandra och Minna, och det kommer kanske inte bli så mycket Sandra och Minna, Vi har ett sommarlov framför oss, vi båda kommer jobba, och vi kommer helt enkelt vara upptagna med annat. Jag i Luleå och hon i Älvsbyn. Det enda som vi kommer ha gemenamt sen är skolan.. och det funkar ju lixom inte. Så får väll se hur det kommer bli, kanske ändå är kul att få läsa om två olika liv, mitt liv i Luleå och hennes liv i Älvsbyn. Ja jag får se hur det blir, jag måste verkligen fundera. Kanske jag skaffar en egen blogg här framöver eller nått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0