...

Frun ringde till doktorn för att få hjälp med mannens impotens och får ett recept på en ny medicin. Nästa dag ringer hon igen:
- Jag gav honom en tablett och vi hade sex i 2 timmar, kan jag ge honom 2 tabletter idag?
- Jadå, svarade doktorn.
Nästa dag ringer frun igen:
- Vi hade sex hela kvällen, trro ni att jag kan ge honom 5 tabletter i dag?
- Jadå svarade doktorn.
Efter 2 dagar ringer frun:
- Vi hade sex hela natten och hela dagen, tror doktorn att jag kan ge honom hela burken i dag?
- Jadå svarade doktorn.
Efter 2 veckor ringer sonen:
- Är det du som skrivit ut pillren åt min far?
- Jadå, svarade doktorn, fungerar dom bra?
- Nja, min mor är död, min syster är gravid, jag har ont i arslet och pappa ligger på golvet och ropar:
- Kom kissen, kom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0