Fuck off and die.

Igår fick jag veta att det var slutjobbat för min del, med andra ord så har
jag numera sommarlov, påriktigt! YEY! Detta besked ledde även till att jag
följde med Jens att fiska till något randomställe efter Vistträsk, uti vägen.

Jens hade ingen tafs. Jens tappa sitt favoritdrag. Minna älskar Jens, så Minna
hoppa i och leta Jens drag, med kläderna på. Dock så var allt förgäves, eftersom
jag inte hittade detdär jävla draget. Anyway, så har jag skämmt ut mig inför alla
som körde på Vissträskvägen, över en bro, typ, vid 10 tiden. 
För där, där letade jag ett drag, i vattnet, med kläderna på.

Och inte nog med det, när jag kommer upp ur vattnet så forsar det (okej, ta det
med en nypa salt) blod från mitt ögonbryn. Det visade sig vara en myggjävel
som hade vart där och bitit mig. Dom kan ju dö.



Såå inte fint. En röd blaffa ovanför ögat. Heyho!




Kommentarer
Postat av: Linn

Nej men kan kunde verkligen inte göra det! Andra Avenyn var typ livet där ett tag haha :). ( nu kanske gick till en liten överdrift haha ;P) Jaa det tycker jag att vi får ta och göra :). För det skulle vara himla roligt :).

2011-06-28 @ 01:59:42
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0