I myggens värld?

Jag har tänkt lite.. Har liksom inte så mycket annat för mig när jag går
där på hyggerna. Idag har jag varit arg hela dagen, tror nämligen det
var rekordmycket med både knott och mygg. Och efter att ha dödat
ett X antal stycken, börjar jag tänka.. Kanske man kan utrota myggen?

Ungefär såhär tänkte jag mig en konversation i myggens värld..



Jag menar, vad är det för vettigt liv att jaga en liten oskyldig Minna
för att sedan ta hennes blod? Ett vanligt svenneblod?

Det sa jag till dom, till myggen och knotten. Till en början pratade
jag lugnt och sansat och förklarade att mitt blod är minsann inget
att ha. Men när dom inte lyssnade, vart jag efter ett tag förbannad
och bad dom dra åt helvete och lämna mig i fred..

.. Vad ska ryssarna ha tänkt? Jag är så ensammen här i världen att
jag går och pratar med mygg och knott. Illa, illa..


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAH åååh stackars minna....

2011-06-19 @ 17:44:50
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0