varför 2000talet?

Åhh varför föddes jag inte på 50-talet istället för på 2000-talet. Jag är ju raggarbrud ner till fingerspetsarna, jag älskar 50-tals bilar, rock n roll musiken och hela köret. Det kittlar i hela kroppen när jag hör ljudet från en raggarbil. Det bästa jag vet är att åka bil hela natten lång och lyssna på raggarmusiken, vara bland en massa folk, vara i allsåklubben och dansa. förut så roade folk sig med att fara ut och dansa man kunde fara till folketspark på ute dans, mkt folk och bilar. I dag finns nästan inget sånt kvar. Idag ska man fara på krogen och lyssna på fejkmusik som är gjort digitalt, inga instrument, och rösterna är omgjorda så att i princip alla människor kan sjunga bra även fast det i verkligheten låter förjävligt.





mumsfillibabba! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0