Tatuering nummer två!

Nu sitter den där den ska, och jag är supernöjd!



Två hjärtan, ett för Maja och ett för Lisa. Mina älskade systrar. För mig är det viktigt
att tatueringarna betyder nånting, inte bara att dom är snygga. Så nu är alla i familjen
inristade på huden, mamma, pappa, Maja och Lisa.

Maja, född 1995. Min första syster som jag såg som mitt allt, och hon såg mig som sin
förebild. Vi hade alltid kul när vi var mindre, lekte och kunde hitta på en massa roligheter.
Men kommit överenns har vi aldrig riktigt kunnat. Vi är så olika som man kan bli, och bråkar
allt för mycket. Men trots det, är hon min älskade lillastorasyster. ♥



Lisa, född 1997. Minns när hon föddes, jag var så glad. Jag stod länge och tittade på den
lilla röda varelsen som låg i den lilla sängen. Visste då att jag hade blivit än ännu större
storasyster, med två små liv att ta hand om. Jag och Lisa däremot, vi har alltid kommit
överenns. Tycker likadant om det mesta, har samma smak. Ja, vi är väldigt lika. Och
hon älskar jag också oerhört mycket, min lillalillasyster. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0