Hejdå Älvsbyn

Sitter ute i husvagnen och myser. Nu är huset tomt och imorgon är vi inte längre Älvsbybor då blir vi Lulebor, Vart lite skeptisk över lägenheten när jag först såg den. Den är så liten och våra möbler känns alldelets för stora för rummen. Men ju mer jag har sett lägenheten blir jag bara mer och mer kär i den. Det kommer nog bli skit mysigt när vi har fått byta tapeter och när möblerna har fått komma på plats. Kommer blir så jäkla skönt. Kunna fara på stan när man vill och kunna shoppa en tröja lite då och då. Kunna fara på Blackis varje torsdag och dansa med LBS utan att tvinga pappa stanna kvar i Luleå efter jobbet bara för att jag ska få tjuts hem. Dessutom kommer det finnas så mkt,mkt mer att göra.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0