Godmorgon världen idag är det min dag

Har haft det jobbigt dom här senaste veckorna, allt har varit såå jävla jobbigt. Det har varit jobbigt att kliva upp ur sängen, skolan, det har t.om varit jobbigt att gå på toa. Har som inte haft någon glädje till någonting, tills idag, då kom ljuset från allt mörker. Det var när jag cyklade till Minna, då upptäckte jag att det har blivit sommar, det var varmt, solen sken och det var grönt överallt jävlat överallt, favoritlåten med Smokie spelades i mina öron, och jag kom på att det bara är en ynka vecka kvar tills det är sommarlov, en vecka med bara lek, några veckor kvar tills vi flyttar till Luleå.. Jag kunde inget annat göra än att le när jag kom där cyklandes, det var bara för underbart. Det gick ett lyckorus genom hela kroppen och jag blev varm i hela kroppen.. äntligen har jag vaknat från denna jobbiga dvala. Hoppas den här sköna känslan håller i sig nudå. För jag vill verkligen inte vara deppig, det är så jäkla jobbigt.

Nog om det. Senare idag på eftermiddagen sticker jag iväg till Boden för lite camping och mys, Nordpoolen, boden travet, shopping och en hel del mer står på listan som ska hinnas göra under den här långa helgen. Och datorn åker inte med så de kommer inte bli något bloggande för mig i helgen så om ni har tur så kanske Minna kommer hålla bloggen vid liv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0