Bland ord och rader.

Har åkt på någon slags forkylning. Jag som aldrig brukar vara sjuk,
men det har året har jag drabbats av allt mellan himmel och jord.

Jens ar på jobbet, så jag passar på att ha liten egentid med mig sjalv,
det behovs ibland. Så just nu sitter jag med musik på hogsta volym,
samtidigt som jag njuter av en macka och ett glas kall oboy. Wonderful!



Efter jag har gjort mina dagliga "datorrutiner" ska jag lagga mig under tacket och fortsatta
på boken jag håller på att lasa. "Varfor gråter inte Emma?" heter den, och ar skriven av
Arbogamamman som fick sina två barn mordade och sjalv blev svårt skadad. Den ar otroligt
gripande och sorglig, man kan inte låta bli att falla en tår då och då. Men en helt underbar bok
som alla borde lasa! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0